20/10/07

Un petó de mandarina, d'Eulàlia Canal

El Tavi s'enamora de la Vanina el primer dia que la veu asseguda a la classe. Ella ha arribat d'un país llunyà, envoltada de misteris. El Tavi no tindrà el camí gens fàcil: cada vegada que es vol acostar a la Vanina, el Ricky i els seus col·legues li barren el pas. Això l'ajuda a descobrir que hi ha una pila de coses d'ell mateix que no sabia, i que, quan s'ho proposa, pot arribar lluny.

CANAL, Eulàlia. Un petó de mandarina. Barcelona: Barcanova, 2006. 126 p. ISBN 84-489-1960-2.


16 comentaris:

Anònim ha dit...

Es un llibre molt maco. Demostra sentiments, compassio,etc.
En fi m'ha agradat molt.

Anònim ha dit...

No m'ha agradat gaire perquè tracta d'amor però al final és interessant.

Anònim ha dit...

Feia temps que a Gavà no hi havia un quorum tant gran! Ha agradat moltísim!!!!!!!!!!!

Jaume

Anònim ha dit...

M'ha agradat molt. Es un llibre molt maco ho recomano.


PUCCA!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

una historia d'amor bastant mediocre

Anònim ha dit...

Un llibre molt maco, molt fàcil de llegir, amb molt sentiment i molt intens.

Anònim ha dit...

jo me l' he llegit amb la meva classe i ens a agradat molt!!

pero el final deixa intriga...

pero ho RECOMANOO!!!

AlbeeTTaa

Anònim ha dit...

m'agrada pero algu em podria fer un bon resum?? ...

Anònim ha dit...

el llibre ma agradat molt i es molt dibertit

Anònim ha dit...

el libro no me a gustado por qwue es una mierda de libro

Anònim ha dit...

A m i personalment ma agradat moltissim, perque ami els llibres d'amor i d'amistat m'agraden molt.
si algu li agrada aquest genere li recomano!!!

Anònim ha dit...

es mol mol macu eulalia hauries de publicar una segona part del llibre le llegit amb la clase i es molt bonic felicitats pel teu llibre i salutacions

Unknown ha dit...

aket llibre es precios!
mencanta!
esta en un dels meus preferits!!

Anònim ha dit...

naucil veliko

Anònim ha dit...

me a encantado lo he leeido con la clss i que guai

Anònim ha dit...

es un llibre preciós per la gent amb sentiments <3!!!