20/10/07

El llibre negre dels secrets, de F.E. Higgins


Quan en Ludlow Mostela s'entila d'estranquis en un cotxe de cavalls per fugir de la City, no sap fins a quin punt aquest gest instintiu li canviarà la vida. A mitja nit arriba a un poble de mala mort on en Joe Zabiddou, un prestador molt particular, l'agafa com a ajudant. La feina consisteix a apuntar les confessions esgarrifoses dels clients del prestador: un enterramorts que desenterra cossos, un carnisser que enverina amb botifarres de rata...Així es va escrivint el llibre negre dels secrets. Però quina missió té aquest llibre?


HIGGINS. F.E. El llibre negre dels secrets. Barcelona: Cruïlla, 2007. 270 p. ISBN 978-84-661-1750-2.

23 comentaris:

Anònim ha dit...

MMMM'EEEENNNNCCCAANNNTTTA "EL LLIBRE NEGRE DELS SECRETS"

Anònim ha dit...

Es molt interesant.
Pero a vegades es molt complicat i molt interesant, us recomano que us el llegiu.

Anònim ha dit...

Aquest llibre es molt interesant i molt bestia m'encanta per que es molt sadic i hi ha molta sang voldria dirli al autor que felicitats a sigut molt xulo

Anònim ha dit...

No me l'he acabat de lleigir però per ara m´esta agradant molt però el trobo una mica bestiaaa !
HIGGINS. F.E :m'ha agradat molt el teu llibre .Et dono les meves felicitats de devo m'ha agradat molt sóc una fan teva .

Anònim ha dit...

M'ha agradat molt,però el principi és una mica repugnant i bèstia, i al final és molt bonic i interessant i et resol totes les preguntes que no tenien resposta, el que no es pot negar es que en Joe es una persona amb molta paciència i amb uns poders especials.es un llibre que t'expressa molts sentiments i emocions,és un llibre que t'ensenya a tenir paciència i confiança en una persona.
FELICITO A L'AUTORA DEL LLIBRE.
PODRIA POSAR EL SEU SECRET!
DE LA mònica gabarró Busquets una fan teva.

Anònim ha dit...

No me l'he acabat però de moment m'agrada molt ,no obstant és una mica esqueròs .
HIGGINS. F.E:
Felicitats!!!!!!!! Una bona elecció.
Sóc una fan teva ( que consti que les meves amigues m'han copiat sobre lo de fan!)

David i Ari ha dit...

Aquest llibre ens ha agradat molt, tot i que a algunes persones els hi ha semblat una mica sàdic, però trobem que aquest punt li va bé al llibre.
Trobem que és un llibre força original, i fantàstic, perquè encara que no ho sembli, és una mica irreal, tot i què és també alhora real.
És un llibre difícil de descriure.

Anònim ha dit...

És molt sàdic i molt bèstia, però és interessant i els continus misteris t'animen a continuar llegisnt. el llibre negre és un llibre que està ben explicat, de manera que sembli que una cosa saps el que és però al final és una altra.

Anònim ha dit...

És molt sàdic però és molt interessant, i quan l'estas llegint enganxa. Ens ha agradat molt aquest llibre.

Anònim ha dit...

Al principi era molt fastigos però com som molt bestias la Laura l`Anna i l`Ariadna.La Laura no se la acabat.¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Anònim ha dit...

esta molt be i no es tan sadic

qui ho llegeixi es tonto

Anònim ha dit...

els secrets molan catcho i el llibre és una wapada




quien lo lea es ********jaja

Anònim ha dit...

no es tant sadic com diuen i es molt guai punts3


catalunya independent!
qui ho llegeixi es tonto

Anònim ha dit...

no es tant sadic com diuen i es molt guai punts3


catalunya independent!
qui ho llegeixi es tonto

Anònim ha dit...

És un llibre molt interesant i emocionant,perquè és de misteris i acció i mai saps el que passarà fins l'última frase del llibe.
Aleix
BD6 Terrassa

Anònim ha dit...

El Llibre negre dels sectres m'ha agradat. Es de misteri, per aixo m'ha agradat tan ho recomano a tothom perquè esta molt bé.
Aitor.
BD6 TERRASSA

Anònim ha dit...

ENCARA NO MEL TERMINAT DE LLEGIR PERO FINS ARA M'AGRADA MOLT ES UN DELS POCS LLIBRES QUE M'HA AGRADAT, EL PRIMER LLIBRE QUE EM VA AGRADA VA SER LA CIUDAD DE LA OSCURIDAD I EL LLIBRE NEGRE DELS SECRETS HA SIGUT EL SEGON .
M'AGRADARIA QUE EM RECOMANESSIU ALGUN LLIBRE PER LLEGIRMEL.
APA ADEU :)XD

Anònim ha dit...

ENCARA NO MEL TERMINAT DE LLEGIR PERO FINS ARA M'AGRADA MOLT ES UN DELS POCS LLIBRES QUE M'HA AGRADAT, EL PRIMER LLIBRE QUE EM VA AGRADA VA SER LA CIUDAD DE LA OSCURIDAD I EL LLIBRE NEGRE DELS SECRETS HA SIGUT EL SEGON .
M'AGRADARIA QUE EM RECOMANESSIU ALGUN LLIBRE PER LLEGIRMEL.
APA ADEU :)XD

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Aquest llibre per nosaltres es bastant bèstia i no ens ha agradat gens i és un escrement de merdeta. Jo prefereixo més Foscor, mitjanit o la novena nit o Fairy Oak.
un petó..

Anònim ha dit...

Aquest llibre per nosaltres es bastant bèstia i no ens ha agradat gens i és un escrement de merdeta. Jo prefereixo més Foscor, mitjanit o la novena nit o Fairy Oak.
un petó..

Anònim ha dit...

Aquest llibre per nosaltres es bastant bèstia i no ens ha agradat gens i és un escrement de merdeta. Jo prefereixo més Foscor, mitjanit o la novena nit o Fairy Oak.
un petó..

Anònim ha dit...

Aquest llibre ens agrada tant que no el volem tornar llegir.
Es molt sadic però a mi m'encanta la sang. El meu cas s'assembla a la del capitol de la bibliotecaria. Em recorda quan vaig deixar ''cao'' a la meva ábia per no deixarme veure Patito Feo.
os o recomano